Hyundai, Mitsubishi, Mazda, Nissan, Suzuki i Toyota – samochody tych marek można będzie podziwiać podczas weekendu z azjatycką motoryzacją, który odbędzie się w dniach 1-4 marca w CH Blue City.
Agencja Cardinall, organizator imprez motoryzacyjnych w Blue City, przygotowała prezentację samochodów rodem z Japonii i Azji, a zwłaszcza coraz popularniejsze modele z Korei. W tym roku szlagierem na polskim rynku ma być oferta zaprezentowana przez Hyundaia, firmy, która jest także sponsorem Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej 2012. Podczas Asian Moto Weekend będzie można zobaczyć najnowszy model tej marki – wygodny i komfortowy crossover – Hyundai ix35. Pojawią się także atrakcyjne wersje Mitsubishi, Mazdy, Nissana, Suzuki i Towoty, a Suzuki zaprezentuje premierowo samochód SWIFT SPORT 1,6. Nie zabraknie konkursów z nagrodami, a dealer Mitsubishi i Hyundaia – Auto GT zapraszać będzie klientów do nowego salonu przy ul. Połczyńskiej na jazdy próbne.
Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue Cityto ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci. Zapraszamy na www.bluecity.pl
Dołącz do nas na Facebook.com:www.facebook.com/CHBlueCity
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/asian-moto-weekend